Moonlightaholic ranks

Re: Moonlightaholic ranks.

Postby alyssa » Wed Jan 21, 2009 2:55 am

WOW, I got a long way to go to become 100% Moonlightaholic, I better get posting
Alyssa...officially lost in the Moonlight
Image
User avatar
alyssa
Kostan Industries intern
 
Posts: 76
Joined: Sun Jan 18, 2009 11:42 pm
Location: still lost in my own head with Alex

Re: Moonlightaholic ranks.

Postby Lullani » Wed Jan 21, 2009 3:12 am

I am gonna shoot for Ancient, because that is how I feel.
Image
Fantastic avi by TugaFanatic. Gorgeous banner by Cassysj.
User avatar
Lullani
Freelance freshie
 
Posts: 157
Joined: Mon Jan 19, 2009 3:32 am
Location: FOS with Mick

Re: Moonlightaholic ranks.

Postby alyssa » Wed Jan 21, 2009 3:16 am

Lullani wrote:I am gonna shoot for Ancient, because that is how I feel.



ROTFLMAO... :lol: :lol: :lol:
Alyssa...officially lost in the Moonlight
Image
User avatar
alyssa
Kostan Industries intern
 
Posts: 76
Joined: Sun Jan 18, 2009 11:42 pm
Location: still lost in my own head with Alex

Re: Moonlightaholic ranks.

Postby eris » Wed Jan 21, 2009 3:25 am

Wow that internship flew by :lol: Though, I think I'm still technically an employee there, only now my ID says "catering department" (At least the "official" one does - I prefer the "real" one :roll: )

Image


(sadly, I am that much of a dork.)
User avatar
eris
Sire
 
Posts: 3501
Joined: Sat Jan 17, 2009 12:21 am
Location: somewhere... I think

Re: Moonlightaholic ranks.

Postby crystal » Wed Jan 21, 2009 3:25 am

Awesome thanks :D
crystal
 

Re: Moonlightaholic ranks.

Postby wpgrace » Wed Jan 21, 2009 3:32 am

eris wrote:Wow that internship flew by :lol: Though, I think I'm still technically an employee there, only now my ID says "catering department" (At least the "official" one does - I prefer the "real" one :roll: )

Image


(sadly, I am that much of a dork.)



Ah, but you're OUR dork... and we're keeping you, Sweetie.
Image
Banner by redwinter101. I miss you, Beloved.
Awesome avatar by the awesome, clever, and gracious Lilly.

If you read a lot of books you are considered well read. But if you watch a lot of TV, you're not considered well viewed. Lilly Tomlin

Grateful to Alex for Mick, Andy, and McG. :)
User avatar
wpgrace
100% Moonlightaholic
 
Posts: 16427
Joined: Sat Jan 17, 2009 2:25 pm

Re: Moonlightaholic ranks.

Postby Fleur de Lisa » Fri Jan 23, 2009 2:54 am

Damn grace, you are way ahead of me in the Courtesan race.

Can I just be a courtesan intern?
Rogue courtesan?

Ok, I'll shut up now.
User avatar
Fleur de Lisa
100% Moonlightaholic
 
Posts: 15867
Joined: Sat Jan 17, 2009 8:42 pm
Location: I wish I may, I wish I might, have the gorgeous man on the right>

Re: Moonlightaholic ranks.

Postby moonlight_vixen » Fri Jan 23, 2009 3:22 am

Lullani wrote:I am gonna shoot for Ancient, because that is how I feel.


Aww, now that is just wrong... :lol: :lol:
Image
Banner And Avatar By Me
______________________________________________________________________________________
Proud Josef Exclusive+
Proud Co-Founder Of Maroon-A-Holics
THINK KOSTAN!
User avatar
moonlight_vixen
Courtesan
 
Posts: 2786
Joined: Mon Jan 19, 2009 2:18 am
Location: Kasa Kostan

Re: Moonlightaholic ranks.

Postby wpgrace » Fri Jan 23, 2009 4:06 am

Fleur de Lisa wrote:Damn grace, you are way ahead of me in the Courtesan race.

Can I just be a courtesan intern?
Rogue courtesan?

Ok, I'll shut up now.



So we're racing to the bottom now?

'Course that DOES sound like us...
Image
Banner by redwinter101. I miss you, Beloved.
Awesome avatar by the awesome, clever, and gracious Lilly.

If you read a lot of books you are considered well read. But if you watch a lot of TV, you're not considered well viewed. Lilly Tomlin

Grateful to Alex for Mick, Andy, and McG. :)
User avatar
wpgrace
100% Moonlightaholic
 
Posts: 16427
Joined: Sat Jan 17, 2009 2:25 pm

Re: Moonlightaholic ranks.

Postby Fleur de Lisa » Fri Jan 23, 2009 3:50 pm

wpgrace wrote:
Fleur de Lisa wrote:Damn grace, you are way ahead of me in the Courtesan race.

Can I just be a courtesan intern?
Rogue courtesan?

Ok, I'll shut up now.



So we're racing to the bottom now?

'Course that DOES sound like us...


Let the record state that you are beating me to the bottom.
Why does everything I say seem to sound dirty?
And yes, it does sound like us. We are nothing if not predictably smutty.
User avatar
Fleur de Lisa
100% Moonlightaholic
 
Posts: 15867
Joined: Sat Jan 17, 2009 8:42 pm
Location: I wish I may, I wish I might, have the gorgeous man on the right>

Re: Moonlightaholic ranks.

Postby redwinter101 » Fri Jan 23, 2009 4:04 pm

God help us all if you both reach Courtesan at the same time...

Red
Image

Click here for my story index

"Unable are the loved to die, for love is immortality" - Emily Dickinson
User avatar
redwinter101
100% Moonlightaholic
 
Posts: 23759
Joined: Fri Jan 16, 2009 10:19 am
Location: lost in Moonlight, forever

Re: Moonlightaholic ranks.

Postby wpgrace » Fri Jan 23, 2009 4:23 pm

redwinter101 wrote:God help us all if you both reach Courtesan at the same time...

Red




Hmmm... I think that's actually called something.... I can't... quite... recall the words for that... oh what is it if one gets two Courtesans at the same time... what IS that word...

Nope, I can't menage to think of it...
Last edited by wpgrace on Fri Jan 23, 2009 8:36 pm, edited 1 time in total.
Image
Banner by redwinter101. I miss you, Beloved.
Awesome avatar by the awesome, clever, and gracious Lilly.

If you read a lot of books you are considered well read. But if you watch a lot of TV, you're not considered well viewed. Lilly Tomlin

Grateful to Alex for Mick, Andy, and McG. :)
User avatar
wpgrace
100% Moonlightaholic
 
Posts: 16427
Joined: Sat Jan 17, 2009 2:25 pm

Re: Moonlightaholic ranks.

Postby cassysj » Fri Jan 23, 2009 4:26 pm

I'll have to learn to shut up to remain a freshie for a while. I was 18 posts into it before I noticed I changed.
Image
Carol
Banner and Avatar by me
User avatar
cassysj
100% Moonlightaholic
 
Posts: 11792
Joined: Sat Jan 17, 2009 5:58 am

Re: Moonlightaholic ranks.

Postby MoonShadow » Fri Jan 23, 2009 4:27 pm

Just to let you know, I did notice them, "and I like it"!
Image
Banner by Lilly

Be bloody, bold, and resolute; laugh to scorn
The power of man, for none of woman born
Shall harm Macbeth.

Macbeth, 4. 1
User avatar
MoonShadow
Logan's WoW nemesis
 
Posts: 938
Joined: Sun Jan 18, 2009 2:26 am
Location: Sitting on a staircase somewhere

Re: Moonlightaholic ranks.

Postby coco » Fri Jan 23, 2009 4:28 pm

wpgrace wrote:
redwinter101 wrote:God help us all if you both reach Courtesan at the same time...

Red




Hmmm... I think that's actually called something.... I can't... quite... recall the words for that... oh what is it if one gets two Courtesans as the same time... what IS that word...

Nope, I can't menage to think of it...


:lol: :lol: :lol:
coco's Fan Vids/coco's Graphic Art
Image
Avi by TugaFanatic & banner by me. Thank you.

"Maybe it was her blood in my veins that let me feel her. The beating of her very living heart. Or maybe, we've always been connected." Mick & Beth - Moonlight


coco's YT channel
coco's Vimeo channel
100% Moonlight Tumblr
:twothumbs:
User avatar
coco
Cleaner
 
Posts: 6983
Joined: Fri Jan 16, 2009 6:17 pm
Location: In my own little corner of Moonlight heaven :)

PreviousNext

Return to Forum Announcements

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest